الف) حساب کاربری
1) آیا امکان ویرایش مشخصات حساب کاربری وجود دارد؟
بله- وارد حساب کاربری خود شوید در بخش پروفایل نسبت به ویرایش اطلاعات شخصی خود اقدام نمایید.
2) برای خرید از فروشگاه آنلاین کفش360 باید در سایت عضو شویم؟
بله- قبل از خرید باید در سایت کفش360 عضو شوید.
3) آیا می توان رمزعبور را بازیابی کرد؟
بله- با کلیک بر روی دکمه ورود بر روی عبارت “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کرده و رمز ورود به سایت کفش360 را تغییر دهید.
4) آیا می توانیم سوابق خریدهای قبلی خود را مشاهده کنیم؟
بله- در بخش همه سفارش ها می توانید سفارشات قبلی خود را مشاهده نمایید.
ب) ثبت سفارشات
1) امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد؟
بله- در صورتی که امکان ثبت سفارش و خرید به صورت آنلاین را ندارید می توانید با شماره تلفن های 02536703030 تماس حاصل فرمایید.
2) چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم؟
– در زمان پرداخت در صفحه بانک گزینه انصراف را بزنید.
– کالای موردنظر را از سبد خرید حذف کنید.
– درصورتیکه کالای شما توسط کفش360 ارسال نشده باشد میتوانید در پروفایل خود گزینه لغو سفارش را انتخاب کنید.
– با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا سفارش را لغو کنند.
3) آیا کفش360 برای سفارشات فاکتور صادر می کند؟
بله- در صورت نیاز خریدار فاکتور (رسمی و یا غیر رسمی) صادر می گردد.
4) آیا کفش360 فروشگاه فیزیکی جهت خرید حضوری دارد؟
خیر- فروشگاه کفش360 در حال حاضر فقط به صورت غیرحضوری و آنلاین می باشد.
5) بعد از ثبت سفارش امکان اصلاح یا تغییر وجود دارد؟
خیر- بعد از اتمام روند سفارش دیگر امکان تغییر و اصلاح وجود ندارد. در صورتیکه شما مایل به تغییر سفارش خود هستید میتوانید با پشتیبانی بانک کف تماس بگیرید.
6) امکان ثبت کالاهایی که موجود نیستند وجود دارد؟
خیر- تا زمان موجود شدن کالا این امکان وجود ندارد. با کلیک بر روی کلید ” موجود شد اطلاع بده” از موجود شدن کالا با خبر شوید.
پ) نحوه پرداخت
1) آیا می توانم هزینه سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
بله- در زمان انتخاب نحوه پرداخت با انتخاب گزینه پرداخت در محل این امکان برای شما فراهم می باشد.
2) به صورت اینترنتی سفارشم را پرداخت کردم مبلغ از حسابم کسر شده اما تراکنش ناموفق می باشد.
به علت اختلال یا قطعی در شبکه بانکی گاهی این اتفاق می افتد که با گذشت 72 ساعت مبلغ به حساب شما باز می گردد در صورتی که پول به حسابتان برنگشت می توانید با پشتیبانی بانکی که پرداخت را با آن انجام دادید تماس بگیرید.
ت) ارسال سفارشات
1) بعد از ثبت سفارش چند روز طول می کشد کالا به دستم برسد؟
بستگی به نوع پست انتخابی دارد زمان تحویل پست سفارشی و پیشتاز متغیر است.
2) بعد از ثبت و پرداخت سفارش امکان ویرایش آدرس و یا زمان ارسال وجود دارد؟
خیر- درصورتیکه نیاز به ویرایش آدرس خود دارید پیش از ارسال سفارش با پشتیبانی داثوش تماس بگیرید.
ث) پیگیری سفارش کالا
1) چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
– با کد مرسوله ایی که به شماره همراه شما پیامک می شود در سامانه مرسولات پستی می توانید وضعیت کالای خود را مشاهده کنید.
– تماس با پشتیبانی کفش360 و پیگیری از طریق کد سفارش
ج) بازگرداندن کالا
1) آیا میتوان کالا را بعد از دریافت تعویض کرد؟
امکان تعویض یا عودت کالا تا 7 روز پس از تحویل کالا امکان پذیر است. در صورتیکه کالا استفاده شده باشد امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.
2) برگشت کالا به چه صورت می باشد؟
برای برگشت کالا ابتدا میبایست با پشتیبانی کفش360 تماس گرفته تا مرسوله در شرایط برگشت ثبت شود. سپس کالا را با پست سفارشی به آدرس اعلام شده توسط پشتیبانی ارسال کنید.
3) در چه صورت امکان برگشت کالا وجود دارد؟
– در صورتیکه از زمان تحویل کالا حداکثر 7 روز گذشته باشد.
– کالا در گروه کالاهای برگشت پذیر باشد.
– تیم فنی عدم استفاده از کالا را تایید کند.
4) تا چند روز امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟
تا 7 روز پس از تحویل کالا امکان عودت کالا وجود دارد.
5) چه کالاهایی را نمیتوان عودت داد؟
کالاهایی که در زمان استفاده با فرم بدن تغییر شکل پیدا میکنند امکان عودت ندارند. از این موارد میتوان به جوراب واریس، اسپیلنت های سیلیکونی پوشیدنی و … اشاره کرد.
چ) سایر موارد
1) چگونه می توان کد تخفیف تهیه کرد؟
کفش360 به مناسبت های گوناگون به مشتریان وفادار خود کد تخفیف ارسال میکند.
2) چگونه می توان از کد تخفیف استفاده کرد؟
هنگام ثبت سفارش کد تخفیف خود را در کادر مربوطه وارد نمایید و کلید “ثبت کد تخفیف” را بزنید.
3) آیا امکان ثبت نظر وجود دارد؟
بله امکان درج نظر بر روی کالاهای خریداری شده وجود دارد. علاوه بر این شما میتوانید در پروفایل خود بخش نقد و نظرات ثبت نظر نمایید.
4) آیا کالاهای کفش360 گارانتی دارد؟
تمامی کالاهای کفش360 ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی را دارا میباشند.